Till sidans huvudinnehåll

Servicetjänster

Företagsservice i toppklass

Vi på Sabis har många års erfarenhet av att arbeta med service i fokus. Med vår vision, att skapa Sveriges bästa kundupplevelse inom mat och möten är vi en modern och professionell leverantör av servicetjänster som reception, posthantering, lokalvård och övriga kringtjänster som din verksamhet kan behöva för att fungera smidigt. Tillsammans med våra medarbetare som vi kallar ”kundproffs” arbetar vi utifrån ledorden ansvar, glädje och respekt.

Familjeföretaget med kundfokus

Sabis som samarbetspartner

Sabis ägs till 100 % av familjen Andersson, som är operativa i bolaget och väldigt aktiva ägare. Vi driver Sabis med stort personligt engagemang och med kunden i fokus. Vi strävar efter att vara den bästa samarbetspartnern i Sverige för mat och möten. 

Hållbarhet

Ett långsiktigt familjeföretag

Vår hållbarhetsvision är att vara branschledande
inom mat och miljö. Läs mer om våra fyra fokusområden:
inköp, socialt ansvar, energi och avfall. 

Vi skapar Sveriges bästa kundupplevelser

Oavsett om du besöker våra restauranger, butiker, hotell eller mötesanläggningar så är vårt mål alltid att våra kunder eller gäster ska lämna oss gladare än när dom kom. Vi vill skapa Sveriges bästa kundupplevelser, varje dag.